به آن میگویند عروسى! عاقد هم گفته ( النکاح سنتى........) و سنت پیامبرشان را ادا میکنند اما در حین آن چه ها که نمیکنند! بگذریم! برویم سراغ میهمانان : امروزه لباس هاى مراسم نوعى متفاوت با بقیه لباس ها هستند! در واقع این لباس ها طبیعتا باز تر و مساحت کوچکترى از سطح بدن بانوان را تحت پوشش قرار میدهند! بعدش هم میروند و به حرکات وزن دار ر-ق-ص میپردازند در حالى که نوشیدنى هاى سرخوش کننده، پایه ثابت بسیارى از این مجالس است. اما تا اینجاى کار میگوییم اعتقادى ندارند و اصلا دوست ندارند اعتقاد داشته باشند و ما هم نمیتوانیم مجبورشان کنیم! اما مشکل جایى شروع میشود که فرداى همان روزى که عکس دو نفره عروس و داماد با لباس هاى باز پخش شده، عروس به گفته داماد با به تصمیم خود براى اینکه در را به روى همسایه ( که اتفاقا دیشب هم در مجلس بوده ) باید چادر یا لباس پوشش کامل بپوشد. علاوه بر این، چه کس ها که با هم نمیرق-صند و فردایش باید در صورت مواجه شدن با هم سرشان را پایین بگیرند نکند که زمانى نگاه نامحرم ها به هم بیوفتد.

اما مگر شب عروسى چه فرق میکرد؟ آیا آن شخص ها غریزه خود را بر پشت در گذاشته بودن و وارد مجلس شده بودند، یا تفکرتان این است که الکل غریزه را کور میکند؟ لازم است بدانید الکل غریزه مذکور را کور نمیکند بلکه آنرا خفیف میکند اما در آن طرف قضیه، عقل و غیرت نسبت به هموطن را به بازى میگیرد! این اشتباهى است که در مجالس ایرانى ها رخ میدهد و کسى هم مشکلى ندارد!!!!! پس خوش بگذره! راستى یه لیوان جهالت هم براى ما بزارید بخوریم!



یا کسى که تا دیروز به دخترش میگفته در برابر پسر خاله ات لباس کامل بپوش، حالا به خارج از کشور رفته اند و پدر نگرانى اى ندارد! حتى گاهى وقت ها مشکلى ندارد اگر دختر تنها در خیابان راه برود! اگر مزاحمت هموطنان عزیزمان براى بانوان را فاکتور بگیریم، بقیه شرایط یکسان است به علاوه اینکه به احتمال زیاد مردم آن کشورى که اجازه چنان پوششى به دختر ایرانى بدهد، درک خاصى از ناموس و ارزش هایى مثل غیرت ندارند. ضمنا این روابط دوستى قبل از ازدواج در آن کشور ها میتواند بسیار شایع هم باشد. پدر باید به این نکته توجه کند که فامیل، یحتمل درک خوبى از غیرت و ناموس دارد که این موارد در یک خارجى ساکن آن کشور موجود نیست! ضمنا نه شخص ایرانى تماما غریزه است و نه خارجى بدون غریزه. 



پذیراى نظرات گرامى شما هستم! نظر خود بگویید تا درباره اش بحث کنیم